Hvad får du som medlem i Vejen Gymnastikforening?

Vejen Gymnastikforening blev stiftet i 1929 og du bliver en del af et herligt fællesskab, hvor glæde og samvær altid har været en drivkraft.
Som medlem kan du styrke foreningens undervisning ved at hjælpe til med de opgaver, som der altid er ved at drive en forening.
Det betyder også, at der altid er plads til nye medlemmer, der gerne vil give en hånd med og medlemmer, der gerne vil have indflydelse på deres egen forening.

Vejen Gymnastikforening har ca. 90 instruktører og hjælpeinstruktører. Det er vi meget glade for, men der er hele tiden brug for nye, da det ikke er alle instruktører, der underviser år efter år. Har du selv lyst eller kender du én, som gerne vil være instruktør eller hjælper, så hører vi gerne fra dig.
Vi har mange gode muligheder for kurser, så du kan også få den nødvendige uddannelse til at være instruktør.

Vejen Gymnastikforening har medlemmer, som gør en frivillig indsats i et eller flere af de forskellige udvalg eller når der afholdes arrangementer.
Har du lyst til at give en hånd med, hører vi gerne fra dig.

På dit hold er der også opgaver, som skal løses, det kan være hjælp til redskaber, arrangere juleafslutning eller andet.
Instruktørerne på holdet vil orientere dig/dine forældre om den hjælp, der er behov for.

Skulle du mangle oplysninger om foreningen, som du ikke kan finde her på hjemmesiden, kan du henvende dig til et bestyrelsesmedlem, som enten kan besvare dine spørgsmål eller lede dig videre.

Vejen Gymnastikforening

Medlem af en forening

At være medlem af Vejen Gymnastikforening betyder at:

• Du er med i et forpligtende fællesskab.
  • Du betaler kontingent og derved har købt en undervisning
  • Du har et medansvar for at denne undervisning bliver så god som mulig.

Tilmeld dig her

Tilmeld dig forening ved at trykke på den grønne “Tilmeld” knap herunder. Derefter skal du tilmelde dig til det eller de hold du vil gå til.

Husk, at det er den person, der går til gymnastik, der skal tilmeldes.

Vejledning

1. Klik på “Tilmeld” i feltet “Nye medlemmer” under logoet.
  2. Indtast deltagerens oplysninger.
    Det er meget vigtigt at indtaste mobilnummer og e-mail adresse.
    Melder du dit barn til, er det meget vigtigt at det er barnets personlige oplysninger og din e-mail adresse.
  3. Klik “Tilmeld” i det grå felt og følg vejledningen.
  4. Du modtager nu en e-mail som bekræftelse, der også indeholder en adgangskode du fremover kan bruge ved tilmeldinger.

Foreningens navn: Vejen Gymnastikforening
CVR nr.: 23411016