Om Vejen Gymnastikforening

Velkommen til Vejen Gymnastikforening.

Vi håber at du som medlem af Vejen Gymnastikforening, må få glæde af at blive en del af det positive og aktive samvær, der er kendetegnende for vores fællesskab.

Foreningens aktiviteter og undervisning

Her på siden kan du læse om hvordan det er at være med i foreningen, og hvad foreningen forventer af dig og evt. dine forældre.

Derudover kan du styrke foreningens undervisning ved at hjælpe til ved de opgaver, som der altid er ved at drive en forening.

Det betyder også, at der altid er plads til nye medlemmer, der vil give en hånd med og medlemmer, der gerne vil have indflydelse på deres egen forening.

Vores instruktører og hjælpere

Vejen Gymnastikforening har ca. 90 instruktører og hjælpeinstruktører.
Det er vi meget glade for, men der er hele tiden brug for nye, da det ikke er alle instruktører, der underviser år efter år.

Har du selv lyst eller kender du én, som gerne vil være instruktør eller hjælper, så hører vi gerne fra dig.
Vi har mange gode muligheder for kurser, så du også kan få den nødvendige uddannelse til at være instruktør.

Vores frivillige

Vejen Gymnastikforening har medlemmer, som gør en frivillig indsats i et af de forskellige udvalg eller når der afholdes arrangementer. Har du lyst til at give en hånd med hører vi gerne fra dig.

På dit hold er der også opgaver, som skal løses, det kan være hjælp til redskaber, arrangere juleafslutning eller andet. Instruktørerne på holdet vil orientere dig/dine forældre om den hjælp, der er behov for.

Flere oplysninger?

Skulle du mangle oplysninger om foreningen, som du ikke kan finde på vores hjemmeside, kan du henvende dig til et bestyrelsesmedlem, som enten kan besvare dine spørgsmål eller lede dig videre.

Vejen Gymnastikforening

Medlem af en forening

At være medlem af Vejen Gymnastikforening betyder at:

• Du er med i et forpligtende fællesskab.
  • Du betaler kontingent og derved har købt en undervisning
  • Du har et medansvar for at denne undervisning bliver så god som mulig.